Покакъв начин се определя стойността на куриерката услуга?
Стойността на куриерската услуга се определя като сбор от основна и допълнителна услуга. Допълнителните услуги са: приоритетен час на доставка, наложен платеж, обявена стойност, обратна/обратна и стокова разписка, фирмена опаковка. Основната услуга се калкулира на база тарифно тегло на пратката и условията по нейната доставка. Тарифното тегло е реалното или общото обемно тегло на всички колети от една пратка, като се таксува по – голямата величина. Обемното тегло се изчислява по формулата: (обща ширина в см х дължина в см х височина в см)/ 6000, кг.
Предвид голямото тегло и обем на някои от продуктите и в случай на изчисляване на твърде висока стойност на доставката, моля свържете се с нас на някой от посочените телефони за да уговорим, алтернативен и по-рентабилен начин на доставяне.
Как да постъпя, ако получа продукт с дефект?
Необходимо е да се свържете с нас до 48 часа от доставката му.
Имам продукт върнат за ремонт, как да разбера дали е поправен?
Ще бъдете уведомени писмено по имейл от нашия сервиз. В случай на евентуално забавяне, моля свържете се с нас на посочените телефони.
В случай че не съм удовлетворен от продукт, мога ли да го върна?
Направете проверка дали продукта е годен за връщане и след това попълнете Формуляра за връщане на продукт, но не и по-късно от 14 календарни дни след завършената доставка. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.
Какво да направя ако не съм получил фактура?
Можете да се свържете с нас на email: info@flames.bg или на посочените телефони и фактурата ще Ви бъде изпратена повторно.
Какви са възможните начини на плащане във www.flames.bg?
Посочените цени в сайта включват ли ДДС?
Всички цени посочени в www.flames.com са посочени в български лева и включват ДДС.
Съществува ли възможност да получа доставка на адрес различен, от този, който съм предоставил при регистрация?
Поставянето на продукт в кощницата и потвърждаването на поръчката бива последвано от възможност да въведете адрес на доставка, различен от този който е въведен при регистрацията.
Има ли начин да намеря конкретния продукт който ми е необходим, без да търся в посочените категории?
Това става чрез използване на модула за търсене, намиращ се в горната дясна част на екрана.
Защо да пазарувам във www.flames.bg?
Пазарувайки онлайн получавате следните предимства и удобства:
Забравил съм паролата си, какво да направя?
Изберете “Забравена парола” и въведете e-mail адреса си. Автоматично генерираната парола ще Ви бъде изпратена на посочения e-mail.
Има ли нужда от регистрация в сайта?
Регистрацията в онлайн магазина не е задължителна за да се направи поръчка, но дава следните предимства: