Често задавани въпроси (FAQ)

?
Отговори на най-често задаваните въпроси (FAQ), може да намерите тук:

 

Покакъв начин се определя стойността на куриерката услуга?

 

Стойността на куриерската услуга се определя като сбор от основна и допълнителна услуга. Допълнителните услуги са: приоритетен час на доставка, наложен платеж, обявена стойност, обратна/обратна и стокова разписка, фирмена опаковка. Основната услуга се калкулира на база тарифно тегло на пратката и условията по нейната доставка. Тарифното тегло е реалното или общото обемно тегло на всички колети от една пратка, като се таксува по – голямата величина. Обемното тегло се изчислява по формулата: (обща ширина в см х дължина в см х височина в см)/ 6000, кг. 

 

Предвид голямото тегло и обем на някои от продуктите и в случай на изчисляване на твърде висока стойност на доставката, моля свържете се с нас на някой от посочените телефони за да уговорим, алтернативен и по-рентабилен начин на доставяне.

 

 

Как да постъпя, ако получа продукт с дефект?

 

Необходимо е да се свържете с нас до 48 часа от доставката му.

Имам продукт върнат за ремонт, как да разбера дали е поправен?

 

Ще бъдете уведомени писмено по имейл от нашия сервиз. В случай на евентуално забавяне, моля свържете се с нас на посочените телефони.

 

 

В случай че не съм удовлетворен от продукт, мога ли да го върна?

 

Направете проверка дали продукта е годен за връщане и след това попълнете Формуляра за връщане на продукт, но не и по-късно от 14 календарни дни след завършената доставка. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.

 

 

Какво да направя ако не съм получил фактура?

 

Можете да се свържете с нас на email: info@flames.bg или на посочените телефони и фактурата ще Ви бъде изпратена повторно.

 

 

Какви са възможните начини на плащане във www.flames.bg?

  • Плащане при доставка(наложен платеж). Заплащате на куриера дължимата сума за поръчката при доставка на стоките.
  • По банков път. С платежно нареждане по сметка.  Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода.
  • Плащане с PayPal

 

 

Посочените цени в сайта включват ли ДДС?

 

Всички цени посочени в www.flames.com са посочени в български лева и включват ДДС.

 

 

Съществува ли възможност да получа доставка на адрес различен, от този, който съм предоставил при регистрация?

 

Поставянето на продукт в кощницата и потвърждаването на поръчката бива последвано от възможност да въведете адрес на доставка, различен от този който е въведен при регистрацията.

 

 

Има ли начин да намеря конкретния продукт който ми е необходим, без да търся в посочените категории?

 

Това става чрез използване на модула за търсене, намиращ се в горната дясна част на екрана.

 

 

Защо да пазарувам във www.flames.bg?

 

Пазарувайки онлайн получавате следните предимства и удобства:

  • поръчката може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация
  • лесно сравняване на цените.
  • пестите време, излишни разходи и главоболия
  • доказано по-ниски цени в сравнение с реалните магазини
  • може да поръчате практически от всяка точка, в която се намирате.
  • не чакаш на опашки и не пренасяш тежките торби и продукти до дома си
  • лесно е за проследяване - влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статуса на твоята поръчка и къде точно се намира.

 

Забравил съм паролата си, какво да направя?

 

Изберете “Забравена парола” и въведете e-mail адреса си. Автоматично генерираната парола ще Ви бъде изпратена на посочения e-mail.

 

 

Има ли нужда от регистрация в сайта?

 

Регистрацията в онлайн магазина не е задължителна за да се направи поръчка, но дава следните предимства:

  • регистрираните посетители получават достъп до допълнителни функционалности, които им помагат в избора на продукти и в управлението на направените поръчки
  • вече направените поръчкисе се записват в профила на клиента и той може да разглежда съдържанието им по-късно.
  • всеки регистриран клиент може да създава свой собствен списък с продукти, като ги добавя в потребителската си кошница, от където поръчката им може да бъде завършена в по късен момент.
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас